North Media vil realisere stort potentiale i minetilbud som skal vokse sig større og stærkere

Udgivet torsdag den 08. februar, 2024

North Media har ansat Lasse Gubbertsen som ny direktør for minetilbud, der med over 500.000 månedlige brugere er en af Danmarks største digitale handelspladser. minetilbud skal udvikles og skaleres, fortæller han.

 

39-årige Lasse Gubbertsen, der kommer fra IT-selskabet Netcompany, hvor han har været ansvarlig for udrulningen af mit.dk, og tidligere bl.a. har været digital chef i Dagrofa og økonomichef i Coop, skal være ny direktør for minetilbud.

 

minetilbud blev etableret i 2002 under navnet Min Reklame. minetilbud.dk er i dag hjemsted for den digitale udgave af de tilbudsaviser, som hver uge omdeles i danskernes postkasser af FK Distribution – og for en lang række andre digitale tilbudsaviser og tilbudsfeeds fra webshops.

 

Lasse Gubbertsen, der tiltrådte 1. februar, fortæller, at hans opgave er at realisere minetilbuds store potentiale:

 

”Med dygtighed og hårdt arbejde er minetilbud vokset støt de senere år. Flere og flere virksomheder bruger minetilbud til at annoncere tilbud og produkter og flere og flere brugere søger efter gode tilbud på platformen. Derfor vurderer vi, at minetilbud nu har styrken til at stå mere selvstændigt, og at der er grundlag for at tilbyde kunderne flere produkter og services.

 

minetilbud har i dag mere end +500.000 månedlige brugere som søger tilbud og bliver inspireret, og har dermed et stærkt fundament for yderligere vækst.

 

Lasse Gubbertsen fortæller, at netop det, at de besøgende allerede har stor købsparathed, gør minetilbud til både en meget stærk platform og et stærkt medie:

 

”Det er unikt at have så mange brugere, der aktivt bruger platformen til at finde tilbud på de produkter og varer, de efterspørger. Minetilbud skal hjælpe dem, både med at finde de bedste tilbud, med at få inspiration til andet, de ikke selv havde tænkt over og gøre det endnu nemmere for brugeren at gå fra tilbud til selve købet.”

 

Minetilbud har netop opkøbt Aviou, en platform, som giver e-handlere mulighed for at skabe, styre og optimere inspirerende e-handelsaktiviteter. Lasse Gubbertsen fortæller, at platformen er en vigtig komponent i arbejdet med at udvikle minetilbud:

 

”Aviou giver os mulighed for at udvikle nye og bedre services og produkter til minetilbuds eksisterende kunder og samtidig tiltrække nye brugere til minetilbud.”

 

Lasse Gubbertsen fortæller, at internationalisering også er en del af rejsen for minetilbud.

 

”Vi ønsker at udvikle minetilbud skalerbart som platform og forretningskoncept, så det er oplagt, at vi også kigger uden for Danmark. Der er ikke konkrete planer på plads endnu, men potentialet for udbredelse af minetilbud på nye markeder skal vi afsøge som en naturlig del af vores ambitioner om et større og stærkere minetilbud”, siger han.

 

Om Lasse Gubbertsen

Uddannet HD i Organisation og Strategisk udvikling

Tidligere stillinger, Manager i Netcompany, digital chef i Dagrofa, økonomichef i COOP, afdelingschef i FK Distribution.

Bor i Bagsværd med sin kæreste og syvårige søn.

 

Om minetilbud

minetilbud.dk er en platform for alle, der søger gode tilbud digitalt. På minetilbud.dk kan man læse tilbudsaviser og kataloger online, søge efter tilbud blandt tusindvis af varer og overvåge tilbud og oprette indkøbslister.

minetilbud.dk har +500.000 brugere om måneden og er ejet af North Media A/S, der også ejer FK Distribution, Svensk Direktreklam, Boligportal, Bekey og Ofir.dk