Vi leverer kunder til vores kunder

North Media har i mere end 50 år været en effektiv, innovativ og førende mediekoncern i Danmark. Forretningsgrundlaget er primært baseret på formidling af tilbud og information mellem detailhandel og forbrugere. Vi leverer kunder til vores kunder.
North Media har med sine medier kontinuerlig adgang til flere forbrugere end noget andet medie i Danmark, både som papirbåren medie og i digital form. Vi har de seneste år investeret i innovation og radikal tilpasning af vores forretningsmodeller, således at papirbårne budskaber også inkluderer digitale platforme. Alt sammen ud fra devisen – den, der har adgang til forbrugeren, har en stærk position i markedet.

Se vores forretningsområder

Data, innovation og optimering giver konkurrencemæssige fordele

Vores strategi fokuserer på at være en forretningsudviklende partner for vores kunder – ikke blot en leverandør. Derfor arbejder vi med et forbrugerperspektiv, hvor den unikke adgang, vi har til forbrugerne, anvendes til at indsamle, analysere og berige data. På den måde kan vi levere endnu flere og mere attraktive kunder til vores kunder.
Data, digitale produkter og nye leveringsplatforme er således vigtige drivende kræfter i innovative processer på tværs af vores aktiviteter. Sammen med et fortsat fokus på effektivitet og optimering af forretningsmodellerne, er det den strategiske nøgle til at styrke forretningsområdernes konkurrencemæssige fordele i fremtiden.

Positiv aggressivitet præger vores hverdag

Vores målsætninger og forretningspotentiale realiserer vi ved at udvise ambition, mod, vilje og handlekraft. Eller som vi kalder det; gennem positiv aggressivitet.
Vi arbejder målrettet på at introducere ny teknologi og optimere strukturer, så vi innovationsmæssigt er forrest i feltet. Det er essentielt for at spille en afgørende rolle for vores kunder på markeder i stor og hastig udvikling.
Det fokus kræver vedvarende investeringer og indsats – og vi arbejder med lige dele ”sense of urgency” og tålmodighed. North Media har vokset sig stor, stærk og robust ved at arbejde på de lange seje træk og ved erkendelsen af, at læring oftest er bedst på den hårde måde.

Data, innovation og optimering giver konkurrencemæssige fordele

Vores strategi fokuserer på at være en forretningsudviklende partner for vores kunder – ikke blot en leverandør. Derfor arbejder vi med et forbrugerperspektiv, hvor den unikke adgang, vi har til forbrugerne, anvendes til at indsamle, analysere og berige data. På den måde kan vi levere endnu flere og mere attraktive kunder til vores kunder.

Data, digitale produkter og nye leveringsplatforme er således vigtige drivende kræfter i innovative processer på tværs af vores aktiviteter. Sammen med et fortsat fokus på effektivitet og optimering af forretningsmodellerne, er det den strategiske nøgle til at styrke forretningsområdernes konkurrencemæssige fordele i fremtiden.

Positiv aggressivitet præger vores hverdag

Vores målsætninger og forretningspotentiale realiserer vi ved at udvise ambition, mod, vilje og handlekraft. Eller som vi kalder det; gennem positiv aggressivitet.

Vi arbejder målrettet på at introducere ny teknologi og optimere strukturer, så vi innovationsmæssigt er forrest i feltet. Det er essentielt for at spille en afgørende rolle for vores kunder på markeder i stor og hastig udvikling.

Det fokus kræver vedvarende investeringer og indsats – og vi arbejder med lige dele ”sense of urgency” og tålmodighed. North Media har vokset sig stor, stærk og robust ved at arbejde på de lange seje træk og ved erkendelsen af, at læring oftest er bedst på den hårde måde.

Koncernstruktur

Koncernstruktur